reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eža Vlkolínska

Eža Vlkolínska

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá kopa s depkou :-) Zoznam autorových rubrík:  ZDRAVIESúkromnéNezaradené

reklama

ZDRAVIE

Utorok 20.9

Eža Vlkolínska

Utorok 20.9

Dnes ráno som zaspala a ani som nepočula sestričku, keď nás bola budiť. Od rána som mala takú „nostalgickú“ náladu ovplyvnenú upršaným počasím. Som veľmi meteosenzitívna a citlivá aj na spln mesiaca. Vždy, keď je spln mesiaca, veľmi zle spím – skoro vôbec. Ale tu, vďaka liekom na spanie, som spala celkom dobre – len som sa niekoľkokrát v noci zobudila, ale ihneď som zase zaspala.

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 210x
  • 2
Pondelok 19. 9.

Eža Vlkolínska

Pondelok 19. 9.

Dnes bol tuším ďalší z neproduktívnych dní.

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 962x
  • 6
Sobota 17. 9. a nedeľa 18. 9.

Eža Vlkolínska

Sobota 17. 9. a nedeľa 18. 9.

Dnes som mala americký víkend – strávila som sobotu v posteli s knihou.

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 006x
  • 2
Piatok 16. 9.

Eža Vlkolínska

Piatok 16. 9.

Včera večer ma hneval Rómeo. Viem, že to myslel dobre, ale pre také „žartíky“ nemám pochopenie, lebo som veľmi ľakavá. Mal radosť z toho, ako som sa zľakla a z toho, ako som sa hnevala. Pripadá mi stále viac ako malý rozmaznaný chlapec. A tie jeho večné „dusná“ okolo stravy sú hrozné. Ako by si neuvedomoval, že škodí sám sebe a hlavne by mal pri svojej ťažkej cukrovke schudnúť. A aj tie jeho „vtípky“ mi už prichodia stále viac nasilu.

  • 2. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 999x
  • 6
Štvrtok 15. 9.

Eža Vlkolínska

Štvrtok 15. 9.

Dnes bol zvláštny deň. V noci som sa dvakrát zobudila na to, že som sa udrela do hlavy, keď som sa chcela v posteli otočiť. Ale spala som až do 7,30, keď nás sestrička prišla zobudiť. Mala som veľmi zvláštne sny, ale pamätám si iba torzo z jedného. Bolo to také strašidelné sci-fi – prenasledoval nás zvláštny človek, ktorý bol zároveň aj duchom a vedel miznúť.

  • 2. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 985x
  • 0
reklama
Streda 14. 9.

Eža Vlkolínska

Streda 14. 9.

Včera so si nič nepísala. Užívala som si „novú“ nevŕzgajúcu posteľ a čítala, keď bol voľný čas. Spala som už dve noci v kuse vďaka vďaka posteli, ale zobúdzam sa unavená. Asi si už organizmus odvykol od súvislého dlhého spánku.

  • 2. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 031x
  • 11
Pondelok 12.9.

Eža Vlkolínska

Pondelok 12.9.

Pokračovanie môjho nedokončeného predchádzajúceho písania. Ale už ubehol veľmi dlhý čas odvtedy a ja už si dosť vecí nepamätám. Tak preskočím pár dní a začínam prepisovať denník môjho už x-tého a nie posledného „rýchlokurzu geniality“.

  • 1. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 043x
  • 2
Milujem život, no neviem ho žiť.

Eža Vlkolínska

Milujem život, no neviem ho žiť.

Milujem ľudí, no neviem ich osloviť. Milujem prácu, no neviem v nej vydržať. Milujem poriadok, no neviem si ho udržať. Čo s tým?

  • 1. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 195x
  • 8
Babka Rafičková

Eža Vlkolínska

Babka Rafičková

Aj na ľahšom oddelení psychiatrie stretnete podivné postavičky. Jednou Z nich bola babka Rafičková. Meno evokuje  roztomilú potrhlú starenku, ale opak je pravdou. Bola to 53 ročná statná žena, hluchá s načúvacím prístrojom v oboch ušiach, šedivá, infantilná a veľmi neznášanlivá.

  • 4. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 628x
  • 6
Cigaretka na dva ťahy ...

Eža Vlkolínska

Cigaretka na dva ťahy ...

Jediné o čo sa väčšina pacientov na psychiatrii naozaj zaujíma je cigareta.

  • 3. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 122x
  • 10
reklama
Sedím pri počítači, počúvam úžasného Gorana Bregoviča a je mi dobre

Eža Vlkolínska

Sedím pri počítači, počúvam úžasného Gorana Bregoviča a je mi dobre

Keď som sa sťahovala na oddelenie B petržalskej psychiatrie, nejaky Goran Bregovič mi bol ukradnutý. A keby len on. Celý svet mi bol ukradnutý.

  • 3. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 438x
  • 5
Už to ďalej nevládzem

Eža Vlkolínska

Už to ďalej nevládzem

Čo sa to vlastne stalo?

  • 7. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 320x
  • 71
Kašlať na to

Eža Vlkolínska

Kašlať na to

alkoholici dospávajúci opicu, narkomani, schizofrenici, maniaci ...

  • 7. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 057x
  • 17
„Pani, vstávajte, raňajky.“

Eža Vlkolínska

„Pani, vstávajte, raňajky.“

Krik ... sedím v sanitke ... niekto ma oblieka do nočnej košele ... niečo ma pichá v ruke ...

  • 7. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 968x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu