reklama

Sobota 17. 9. a nedeľa 18. 9.

Dnes som mala americký víkend – strávila som sobotu v posteli s knihou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Boli síce na návšteve rodičia, ale len krátko – brat ešte stále nebol zdravý. Tak sme si len vymenili tašky – ja som odovzdala so špinavým prádlom a dostala som na oplátku s čistým prádlom. Babinka mi doniesla aj moje obľúbené jedlo – luskovo-smotanovú omáčku, pečivovú knedľu, makovník a jablkovú štrúdľu. Nuž mala som hody J. Ale bolo to celkom príjemné – babinka pospomínala ako sa stará o svoju sestru, ktorá je po operácii žalúdka. Myslím, že keby sa naša babinka nemala o koho starať, asi by jej to veľmi zle padlo.
Je zaujímavé, že ma baví čítať knižky. Časopisy iba pozriem, prípadne vylúštim krížovku. Ale TV pozerať vôbec nemôžem. A to idú také seriály, ktoré normálne doma pozerám. A tu mi to ani nepríde ľúto, keď spolupacientky chcú pozerať telenovelu. Len keby si dali ten televízor tichšie, bo to čo v nich ide, mi ide dosť na nervy.
Nedeľa
Dnes ma prišli navštíviť moje dve známe, s ktorými som sa zoznámila v dennom stacionári pred štyrmi rokmi. Som s nimi v občasnom kontakte a asi mojou vinou nie sú tie kontakty lepšie. Priniesli mi kopec sladkostí (a personál sa čuduje od čoho tu priberám). Prechádzali sme sa, rozprávali sme sa. Veľmi ma potešili – prebrali sme všetko za posledný rok čo sme sa nevideli. Bolo to naozaj príjemná a povzbudzujúca návšteva. Obidve sa majú dobre a hlavne sú v poriadku a darí sa im aj v súkromí aj v práci.
Inak som zase celý deň čítala. Naozaj ma veľmi nebaví baviť sa so svojimi rovesníčkami o varení a pečení (aj keď varím a pečiem rada a myslím že aj dobre), o deťoch a vnúčatách a telenovelách. Nemôžem si pomôcť, ale ja mám celkom iné záľuby. Napríklad mojím najväčším koníčkom je politika. O tej sa tu nemôžem s nikým baviť, lebo aj keď náhodou o nej niekto niečo vie, tak sa mu nepáči moja politická orientácia, keď mu ju vysvetlím. Aj keď sa to možno nezdá, ja naozaj uznávam konzervatívne hodnoty a liberálnu ekonomiku. Len o otm sa tu s nikým baviť nemôžem a tak si radšej čítam.

Eža Vlkolínska

Eža Vlkolínska

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá kopa s depkou :-) Zoznam autorových rubrík:  ZDRAVIESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu