reklama

Piatok 16. 9.

Včera večer ma hneval Rómeo. Viem, že to myslel dobre, ale pre také „žartíky“ nemám pochopenie, lebo som veľmi ľakavá. Mal radosť z toho, ako som sa zľakla a z toho, ako som sa hnevala. Pripadá mi stále viac ako malý rozmaznaný chlapec. A tie jeho večné „dusná“ okolo stravy sú hrozné. Ako by si neuvedomoval, že škodí sám sebe a hlavne by mal pri svojej ťažkej cukrovke schudnúť. A aj tie jeho „vtípky“ mi už prichodia stále viac nasilu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Po skupine som dosť rozmýšľala o svojich kolotočoch, do ktorých sa príliš často dostávam. Stále je vo mne pocit, že musím nielen svoju robotu robiť výnimočne dobre, ale ešte si ju aj pridávam, vymýšľam ako čo urobiť lepšie, rýchlejšie, ako pomôcť iným kolegom, čo všetko sa ešte dá urobiť navyše. A už sa v tom veziem. A stále mám pocit, že musím brať na iných ohľad. Lebo majú veľa starostí – majú rodiny, majú deti a hromadu iných problémov. A tak im to musím uľahčiť a urobiť veľa vecí za nich. A vždy sa to skončí tak, že si všetci na to zvyknú a nechajú ma v tom samu. Ja hlúpa, ak mi aj niekto ponúkne pomoc, ju odmietnem, lebo mám pocit, že to musím všetko zvládnuť sama. Systém – všetky problémy sveta na moje plecia a ja ich šmahom ruky vyriešim.
Večer som volala s priateľkou. Zhodli sme sa, že jediná vec, kde som nikdy nezlyhala, sú volebné komisie. Túto „prácu“ som vždy zvládla dobre až tak, že som sama so sebou bola spokojná. Dostalo sa mi aj ocenenia, ktoré hádam jediné som dokázala prijať – tá práca mi naozaj sedí – robím ju veľmi dobre a rada. Kamarátka skonštatovala, že je to vlastne služba verejnosti a nejaká podobná by mi vyhovovala. Na ekonomiku a účtovníctvo sa mám vraj vykašľať. Myslím, že mne by najviac vyhovovala práca učiteľky účtovníctva. Viem ho veľmi dobre vysvetliť – každého, koho som pripravovala na skúšku z účtovníctva ju urobil najhoršie za dva. Lenže som nedokončila počas socializmu vysokú školu a tak na učiteľstvo môžem zabudnúť. Budem musieť premýšľať, čo by som mala v budúcnosti robiť – aby som ľuďom pomáhala, nikomu neubližovala a hlavne aby som už nezlyhávala.
Večer som skúsila zaspať bez malej zelenej tabletky iba so zopiclonom. Ale nešlo to. Síce som zaspala, ale skoro som sa zobudila a nemohla som ďalej spať. Tak som si musela ísť dať aj tú malú zelenú tabletku.
Budem musieť byť trpezlivejšia.

Eža Vlkolínska

Eža Vlkolínska

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá kopa s depkou :-) Zoznam autorových rubrík:  ZDRAVIESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu